četrtek, 30. april 2009


Večeraj sem se vrnila iz Španije, saj smo imeli en teden izmenjavo z Baski. Sicer nisem preveč uživala, je bila pa koristna izkušnja... nobene izmenjave več!
Ko sem prišla domov me je najbolj navdušeno pozdravila Paniya in presenečeno sem ugotovila, da je v tem tedno izgubila skoraj ves puh.

Paniya je med mojo odsotnostjo prav uživala, saj so jo razvajali kot kraljično. Odkrila je Gradaščico in je bila nad njo čisto navdušena, peljali pa so jo tudi v Javorje, kjer sta s sestro tekali po travnikih, kjer je cvetel regrad. Tačke je imela čisto rumene do kolen!
Danes sva šli spet skupaj na sprehod in srečali sva Eki in Flina, ampak ker Filna tako meče pubetreta se niso lepo igrali, tako da je bilo zabave kar hitro konec.

Začela si je lizat šive od sterilizacije in se ji je vse skupaj malo unelo, našla sem klopa, ki ji ga nisem znala odstranit, pa še bulo neznanega izvora, zato sva šli na veterino. Tam naju je zdravnik že poznal in takoj sva prišli na vrsto. Šive in bulo so pregledali brez zapletov, potem pa sem jih prosila, naj mi pokažejo, kako se odstrani klopa. Zdravnik je delo prepustil študentom in ko so se vsi štirje usuli okrog prestrašene Paniya je začela renčat (ponavadi od strahu laja, zdaj pa si še ust ni upala odpret) in nism je mogla utišat, študentje pa so skočili stran in morala sem ji nataknit nagobčnik. Naprej je šlo brez zapletov, ampak drugi klop je bil na gobčku in z nagobčnikom ga ni bilo mogoče odstranit. Ker so bili prestrašeni so predlagali, naj to naredim jaz in z veseljem se poskusila, saj sem se želela naučiti (in za učitelje sem imela strokovnjake!). Uspelo mi je in takoj iz veterine sva šli v lekarno po pinceto :)

Popoldan sva šli k Sheitanu in ko sem nehala jahat me je mala skoraj podrla od veselja, da me spet vidi na trdnih tleh...

1 komentar: