sreda, 21. januar 2009

Moja medvedka


Psa sem si od nekdaj želela... Živalco na štirih nogah, s tistim prijaznim pogledom in jezikom, ki mu visi z gobca. Z leti sem si v glavi ustvarjala bolj določeno podobo mojega "sanjskega psa". Ta je bil vedno prijazen, zsščitniški, zvest, ubogljiv, zanesljiv, umirjen, neobčutljiv in crkljiv. Tako sem si v mislih naslikala podobo takšnega psa in takoj sem pomislila na novofundlandca. Toda starši še vedno niso popustili, jaz pa sem vsak dan prebrala več knjig o psih, pregledla več spletnih strani in tako sem, po srečnem naključju, odkrila pasmo landseer v katero sem se pri priči zaljubila. No, da dokončam tale uvodek... uspelo mi je in zdaj z nami živi moj sanjski pes - moja medvedka Paniya!





Paniya je rojena 4. oktobra mami Geri in očetu Quaxu. Odraščala je med sedmimi bratci in sestricami v psarni Kleine-sonntag.
K nam je prišla 19. decembra in je naš Božični kuža oz. Kuža želja. Ob prihodu v novi dom je potrebovala nekaj dni, da se nas je privadila, kmalu pa nas je vse posvojila!
Od tistega trenutka dalje vem, zakaj sem si psa od zmeraj želela, saj je vsaka minuta, ki jo preživiva skupaj, nekaj posebnega!

Ni komentarjev:

Objavite komentar