četrtek, 7. maj 2009

Kako pridno se učiva.... :)

Ja, Paniya v šoli lepo napreduje, čeprav kar precej manjkava :(

V šoli lepo dela, še lepše pa dela doma, ko imava mir in veliko časa. Zdaj jo učim novih trikcev in nekaj sva jih celo posneli!




V torek mi je Goran v mali šoli povedal, kako naj jo naučim dvigniti taco čim višje v zrak in bila je zelo smešna, saj je taco začela takoj vzdigovati nad glavo in mi jo metati v naročje, gledala pa je čisto v drugo smer in ni imela časa pojesti niti nagrade :)

Napovedali sva tudi vojno klopom, ki jih stalno pobiram z nje! Velikokrat jih najdem šele takrat, ko so že čisto napiti... Dala sem ji ampule in zdaj ima po vratu oranžkaste fleke, klopa sem pa ravno tako našla!!!!!
Odločila sem se, da jih spravim na seznam ogroženih vrst ;)

Danes pa je v Ljubljani tako vroče, da se je najin sprehod izjalovil... Nameravala sem it na dolg sprehod, ker je res lepo vreme, ampak Paniya je vlekla jezik do tal in se je komaj premikala že takoj po tem, ko sva stopili iz hiše. Zunaj nisva bili več kot dobre pol ure, pa zdaj vseeno spi kot mrtva! No, vsekakor upam da poletje ne bo preveč vroče...

2 komentarja:

  1. uauuuuuuuuuuuuuuuuu:D:Dpaniya že čist oblada stvari=P=Dčist pridna neki->važička:) glede plazenja pa buma sm pa js pr taši odkrila da bi loh igrala v james bondu ampak zdj vidm da ma zlo hudo konkurenco:Psi bosta pa vlogi razdelili:D lp pa se kej vidmo

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši