petek, 6. februar 2009

Paniya pri Sheitanu

Danes sem jo vzela s sabo h konju, kjer je že tako domača, da sama raziskuje naokoli. Najraje se podi v izpustu za hlevi in danes sem jo spet našla tam. Slišala sem lajež in ugotovila, da Paniye ni z mano. Šla sem pogledat, če laja ona in videla, kako vabi konja k igri.

Tudi ko je šla prijateljica jahat se ji je zunaj čisto strgalo in je tekala od mene proti konju in nazaj k meni. Takrat sem posnela tudi nekaj videov, ki smo jih gledali po jahanju v hlevu. Paniya je spala na gumi pred vhodom v boks, midve s prijateljico pa sva gledali video.
Glasnost je bila nastavljena na maksimum in ko je na vrsto prišel del, ko pokličem Paniyo k sebi se je malčica zbudila in stekla mimo mene ven iz hlevov. Očitno je mislila, da jo kličem od zunaj in jo je zgrabila panika, ker je zaspala.
Ko sem jo poklicala nazaj je pritekla v hlev tako srečna in lahko sem opazila izraz olajšanja na njenem obrazu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar