ponedeljek, 2. marec 2009

Konec počitnic...


Zgodilo se je že toliko stvari odkar sem zadnjič pisala... Paniyo smo cepili še proti steklini, odvrgla je mlečne zobke in šla prvič z nami na počitnice!

Šli smo v Avstrijo, v Kreischberg, kjer smo najeli apartma. Sicer je bilo notri kar precej vroče, tako ali tako pa smo večino časa preživeli zunaj, kjer je mala lahko tekala in se igrala. Snega na žalost ni bilo v izobilju, ampak Paniye očitno to sploh ni motilo in je uživala v tistem snegu in pa seveda v blatu, ki ob takem vremenu paše zraven.
Mislim, da je bil najboljši del počitnic to, da sva spali v isti sobi. Jaz sem spala na pomožnem ležišču, ki je bilo dovolj nizko, da je bila Paniya precej višja od mene, ko sem ležala. Ponoči jo je zelo zabavalo, ko me je hodila lizat po obrazu, glavo je nsalanjala na mojo posteljo in ko se m odprla oči jo je skoraj razneslo od veselja.
Ko smo jo enkrat pustili samo za kosilo je splezala na mojo posteljo in raztrgala knjigo, ki sem jo pozabila tam... Drugače pa ni ostajala sama, saj oči ne smuča, jaz pa sem bordala samo tri dni, ostali čas pa sem se sprehajala s Paniyo.

Ker smo precej hodili okoli, smo hitro našli konje, katerih je bila zelo vesela, malo naprej, pa so se sončku nastavljale tudi krave. Paniya je bila prestrašena ob pogledu na te gromozanske živali, ampak se je delala pogumno in je kar precej časa lajala v njih. Krave so jo nekaj časa z zanimanjem opazovale, ko pa so se ji približale je njen pogum nenadoma izginil in z repom med nogami je hitro stekla stran.

Ko smo se vrnili domov je bila tako zelo srečna, da se je razveselila celo mačke, ki nas je čakala doma in - kar je bilo še bolj presenetljivo - mačka je bila vesela nje! Ob prihodu pa je bila precej neubogljiva in neprevidna. Cel teden je samo uživala in ni ji bilo treba hoditi po pločnikih in se izogibati avtomobilom... Ko sva torej prišli domov je kar zavila na cesto in da bi se ustavila pred cesto še pomislila ni. No, na srečo sem jo hitro prizeljila in je zdaj spet mala mestna punčka!
Danes zjutraj se je že igrala s svojim najboljšim prijateljem Flinom in prespala cel dopoldan... počitnic je pač konec in spet se vračava v ustaljen urnik.

Ni komentarjev:

Objavite komentar